29/11/2010

Week 1: #Ding 4: RSS

Eerste feeds zijn toegevoegd aan de Google reader account. Marktplaats is de enige die tot dusver niet wilde lukken, maar dat is misschien afgeschermd. Kan ik me wel wat bij voorstellen.
Het is af en toe wel zoeken naar de RSS mogelijkheid, dit zou meer standaard moeten zijn op pagina's denk ik, maar of zoiets echt realiseerbaar is...
Men zal wel feeds moeten beperken denk ik. Men kan de hele account misschien wel volplempen met feeds, maar dan is men toch nog een hele tijd bezig dat te bekijken. Naar mijn mening zal men zeer selectief en terughoudend hier mee moeten omgaan.
Ik ben wel benieuwd wat anderen hierbij voegen. Echt veel verschil zal daar niet bijzitten denk ik omdat we toch met dezelfde achtergrond te maken hebben. En hetzelfde doel.

Geen opmerkingen: